بهترین هتل کیش از دید مسافر
نوشته شده توسط : چوبین

بهترین هتل کیش از دید مسافر

آیا دنبال یک هتل خاص در جزیره کیش هستید؟
کیش جزیره ای است که در قسمت جنوبی ایران در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. هتل های کیش برای مسافران تور کیش ایرانی و غیر ایرانی که از کیش دیدن می کنند، مشهور هستند. سالانه تعداد زیادی از گردشگران خارجی و ایرانی از این جزیره زیبا بازدید می کنند.

به طور کلی، آب و هوا در این بخش از کشور گرم و مرطوب است. در کیش، شما می توانید از انواع مختلف تفریحی آبی لذت ببرید. همچنین هتل های کیش، امکانات خوبی برای مهمانان خود فراهم می کند. بعضی از آنها به عنوان بهترین هتلهای ایران در جنوب محسوب می شوند. جاذبه های زیادی در این جزیره وجود دارد مانند: مرکز غواصی کیش، پارک دلفین، کشتی یونان، مرکز خرید دیمون، ساحل مریم، شهر باستانی هاریه، کریز کیش (کانال کیش). هتل های کیش (هتل ایرانی در کیش) با کیفیت خوب مجهز شده اند و همچنین برخی از آنها دارای امکانات مناسبتری هستند. برای انتخاب یک هتل خوب در کیش باید چند آیتم را مد نظر داشته باشید. نزدیکی هتل به مراکز خرید- نزدیک به فرودگاه – نزدیک به مرکز شهر- نزدیک به ساحل و مراکز تفریحی . همه اینها در انتخاب یک هتل خوب تاثیر گذار خواهد بود.

اما در ادامه به معرفی چند هتل بسیار خوب در کیش میپردازیم. برای آنکه انتخابی مناسب با بودجه شما باشد به معرفی 2 هتل پنج ستاره به عنوان بهترین هتل کیش و 2 هتل چهار ستاره و 2 هتل سه ستاره می‌پردازیم.تا اگر تور ارزان کیش و تور کیش نوروز 97 را در نظر دارید بتوانید هتل مناسب خود را انتخاب کنید.

تور کیش هتل داریوش

هتل داریوش

 لوکس‌ترین هتل در تاریخ ایران هتل داریوش بوده است هتلی در قلب جزیره کیش که تا ساحل خلیج فارس فقط 3 دقیقه و تا پارک دلفین فقط 5 دقیقه فاصله دارد. بازارهای محلی پر جنب و جوش نیز در این نزدیکی هستند، از جمله بازار مریم یا بازار مروارید. جاذبه های دیگر مانند اسکله بزرگ تفریحی و یا چند مسیر دوچرخه سواری و نقاط دیگر نیز به چند دقیقه می رسد. این هتل با یک فضای حیرت انگیز که مهمانان میتوانند در تورهای قایقرانی شرکت کنند، درست شده است. دیگر امکانات تفریحی عبارتند از زمین تنیس و سالن بدنسازی و …
اکثر اتاقها دارای تخت دوتایی و تختخواب مجلل هستند، همه اتاقها به لحاظ ظرافت با کف سرامیکی و دیوارهای با کنده کاری هنری آذین شده اند. برخی از اتاقها دارای منظره ای روبه دریا و بعضی دیگر دارای منظره ای روبه باغ بزرگ هتل می باشند.دکوراسیون های فوق العاده قدیمی که از سنگ مرمر و مجسمه های شیرها ساخته شده اند . وجود یک چشم آب بزرگ از ابتدا تا انتهای هتل کشیده شده.

هتل ترنج

هتل ترنج

ترنج یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتلهای ایران است. 100 خانه‌ی ییلاقی ساخته شده بر روی آبهای خلیج فارس که با پنل‌های شیشه ای برای دیدن زندگی جانداران در زیر آبهای زیبای جزیره کیش طراحی شده است. دیدن شگفت انگیز غروب خورشید و یا خوردن صبحانه در زیباترین قسمت جزیره کیش در میان انبوه از آب های خروشان یک واقعیت زیبا از زندگی چند روز روی آب است. هتل ترنج تجربه ای استثنایی از نزدیکی بین آب و طبیعت را ارائه می دهد. و مفهوم آرامش بی نظیر را میتوان تجربه کرد .هتل ترنج می تواند یکی از بهترین هتل‌ها در کیش از جنبه های مختلف گردشگری در ایران باشد.

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است که در تاریخ 22 بهمن 1394 افتتاح شده است .این هتل پنج ستاره در نوع خود بی نظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته است.والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل است.

در ساخت مجموعه هتل ترنج کیش تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامعه عمل بپوشاند.

هتل سورینت

هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و در چهار طبقه ساخته شده است. اتاقهای این هتل نورگیری خوبی دارند و به علاوه در طبقات بالا نمای خوبی از دریا دارند.
این هتل در یکی میادین اصلی جزیره کیش، یعنی میدان امیرکبیر قرار گرفته و به مراکز اصلی خرید کیش، از جمله بازارهای مروارید، پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری، هایپرمارکت و … نزدیک است و موقعیت مناسبی برای دوست‌داران و علاقه‌مندان به خرید در این جزیره را دارد.
هتل سورینت مریم اولین هتل با کنترل هوشمند BMS است. کلیه وسایل الکترونیکی اتاقها با ورود مهمان ها به طور خودکار فعال می‌شوند. اقامت در این اتاقهایی که به تکنولوژی روز مجهز شده‌اند اقامت لذت‌بخشی برای شما رقم خواهد زد.
این هتل در سال ۱۳۹۱ به هتل های سورینت پیوست و بازسازی آن آغاز شد.
هتل مریم کیش دارای امکانات خوبی مانند فست‌فود داخل هتل، سالن بیلیارد، سالن همایش و همچنین ارائه خدمات پزشکی می‌باشد. طبق نظر مسافران، کیفیت غذاهای رستوران هتل سورینت مریم بسیار بالا بوده است.
هتل سورینت مریم دارای معماری اروپایی باروک است. نمای لوکس این هتل و پذیرایی خوش‌آمدگویی با نوشیدنی ورود دلچسبی برای مهمانان و مسافران تور کیش فراهم می‌کند. رستوران هتل سورینت مریم دارای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. کافی‌شاپ این هتل انواع نوشیدنی‌های ایتالیایی را سرو می‌کند و موزیک زنده در آن پخش می‌شود.
بام این هتل پذیرای مهمانان در زمان صبحانه است. ظرفیت بام هتل سورینت مریم ۱۲۰ صندلی می‌باشد.
این هتل خدمات ویژه‌ای ازجمله رمپ ورودی، ویلچر، برانکارد، اتاق معلول و امکان ورود ویلچر به سرویس بهداشتی را برای معلولان در نظر گرفته است.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی

هتل شایلی کیش در سال 1394 در زمینی به مساحت 3000 متر مربع در 1 طبقه و 39 اتاق برای ارائه خدمات اقامتی به شما میهمانان عزیز جزیره کیش آغاز به فعالیت نمود. تلاش پرسنل آموزش دیده و مجرب در هتل شایلی کیش از دیگر مزایای این هتل نوساز می‌باشد. از لحاظ دسترسی هم به ساحل اسکله تفریحی نزدیک می‌باشد و هم به مرکز  خرید زیتون کیش دسترسی آسان دارد .هتل شایلی در کیش در 2 طبقه بدون آسانسور و 40 واحد با ظرفیت87 تخت ساخته شده است و تمامی اتاقها تمیز و شیک بود و دارای امکانات بی نطیری از جمله :ملافه، یخچال شارژ شده، سشوار، ،چای / قهوه و … می باشد و دارای رستوران هایی با انواع غذاهای سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی می باشد. هتل شایلی یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش است. هتل شایلی موقعیت مکانی مناسبی دارد که دسترسی خوبی به تمام مراکز کیش دارد.  این هتل دارای یخچال و تلوزیون است که این باعث شده است از بهترین هتل‌های کیش هتل شایلی باشد و تمامی امکانات لازم به به مسافران خود می‌دهد.

تور کیش نوروز 97 هتل آرامیس

هتل آرامیس

هتل آرامیس کیش یکی از هتل های کیش با کیفیت مطلوب است که به پرطرفدارترین مراکز خرید کیش، یعنی پردیس ۲ و پردیس ۱ بسیار نزدیک است.  این هتل در سال ۱۳۸۷ احداث شده و دارای ۶۴ اتاق است.
هتل آرامیس دارای دو رستوران است. یکی از این رستوران ها دارای معماری دوران صفویه است و غذاهای ایرانی در آن سرو می شود. رستوران دیگر خانه اسپاگتی است که غذاهای ایتالیایی در آن سرو می شود.
هتل آرامیس چهار طبق دارد و انواع اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهار تخته در آن موجودند. این اتاق‌ها به یخچال، مینی‌باز، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و آشپزخانه در سوئیت‌ها مجهز هستند.
این هتل دارای خشکشویی، تاکسی سرویس، صندوق امانات و گشت جزیره بوده و می‌تواند انتخاب خوبی برای اقامت در تور کیش باشد.
اتاق ها بعد از ساعت ۱۴ به مهمانان تحویل داده می‌شود و قبل از ساعت ۱۲ تحویل گرفته می‌شود. اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۵ سال رایگان می‌باشد.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک

هتل سه ستاره کیش هتلی است زیبا و با امکانات مناسب برای تمامی مسافرانی که این هتل را در جزیره کیش انتخاب می‌کنند. این هتل موقعیت مکانی مناسبی دارد که دسترسی به تمام مراکز را برای مسافرانی که تور کیش را انتخاب می‌کنند فراهم می آورد. برای کسانی که از جزیره زیبای کیش دیدن می‌کنند و مایل به اقامت آرام در مکان آرام هستند، هتل سه ستاره پارس نیک انتخاب خوبی است. هتل دارای اتاق، سوئیت با امکانات و خدمات مناسب و یک رستوران رضایت بخش که غذاهای خوشمزه دارد، یک کافه در فضای باز و یک لابی بزرگ برای داشتن لحظات دلپذیر است. هتل پارس نیک در نزدیکی مراکز خرید عمده کیش مانند زهره، مروارید و زیتون قرار دارد که این هتل محل قابل توجهی برای دوستداران خرید است، در حالی که محل نزدیک به استخر تفریحی و مرکز غواصی به عنوان یکی از مزایای هتل محسوب می‌شود. برای مهمانان در کیش اقامت در هتل پارس نیک بسیار خاطره انگیز و جالب است که دلیل اصلی آن داشتن امکانات رفاهی مناسب و برخورد خوب کارکنان هتل پارس نیک است. این قیمت مناسبی برای اسکان دارد که بسیار مورد پسند مسافران است.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: